Загальні умови

Ці Умови обмеженої гарантії ("Положення та умови") охоплюють послуги, що надаються компанією ORBITVU для клієнтів (“Клієнти”), які придбали апаратні та / або програмні продукти (“Продукти”) від ORBITVU (“ORBITVU”) або від уповноважених торгових посередників ORBITVU.

Якщо інше не зазначено в письмовій угоді, підписаній уповноваженою особою ORBITVU, ці Умови стають повною та ексклюзивною угодою щодо гарантії та умови надання послуг із фірмовою продукцією ORBITVU. Ці Умови замінюють будь-які попередні домовленості чи заяви, включаючи заяви, зроблені в угоді ORBITVU щодо продажу або порада, дана Замовнику ORBITVU, уповноваженим торговим посередником ORBITVU або його співробітником - це може бути зроблено у зв’язку з придбанням Клієнтом Продукту.

Ці Умови регулюються законодавством Республіки Польща.

ORBITVU може на власний розсуд змінювати Загальні положення та умови в будь-який час і час від часу. Якщо будь-яке положення цих Загальних положень та умов визнано недійсним згідно із будь-яким законом чи нормативним актом урядом чи будь-яким судом, така недійсність не вплине на примусовість інших положень в цих Умовах.

Обмежена гарантія на обладнання

ORBITVU гарантує, що кожен виріб не містить дефектів у матеріалах та обробці.

ORBITVU гарантує, що на власний розсуд ORBITVU надасть нові запчастини для клієнтів які будуть замінені замовником (див. визначення CRP нижче), або самостійно відремонтувати Продукт або обміняти Продукт на новий, без будь-якої плати для замовника, кожен продукт працює належним чином, при нормальному використанні протягом обмеженого періоду гарантії („обмежена гарантія”).

Звичайне використання 5 робочих днів на тиждень і 8 робочих годин на день.

„Період обмеженої гарантії” починається з дати відправлення Продукту замовнику безпосередньо з ORBITVU або від уповноваженого торгового посередника.

Обмежений термін гарантії на апаратне забезпечення для всіх апаратних продуктів становить 12 місяців при нормальному використанні.

Гарантію можна додатково продовжити (придбавши опцію продовження гарантії), за умови, що загальний гарантійний термін не перевищує 3 років, гарантія безперервна і це продовження придбане до закінчення попереднього гарантійного періоду.

Клієнт може вимагати надати підтвердження покупки як умову отримання гарантійного обслуговування. Ця обмежена гарантія поширюється лише на початкового покупця і не підлягає передачі.

Обмежена гарантія НЕ діє, доки ORBITVU або його уповноважений торговий посередник не отримає повну належну суму рахунку-фактури покупки.

Будь-який Продукт, який ORBITVU дозволив замінити або відремонтувати, повинен бути повернутий ORBITVU або зазначеній службі ремонту ORBITVU за рахунок Клієнта. Після отримання ORBITVU або сервісної служби виріб, який буде відремонтовано, відправляється назад Замовнику, за рахунок ORBITVU. ORBITVU зобов'язаний відремонтувати або замінити Продукт протягом 10 робочих днів з дати його отримання.

ORBITVU залишає за собою право на власний розсуд повернути вартість покупки замість заміни продукт.

Замінна частина клієнта (CRP)

Замінювана клієнтом частина (CRP) застосовується до несправності продукту, де виявлен дефект пов'язані з деталлю, яка може бути, як визначено ORBITVU, самообслуговуватися Замовником. CRP може включати двигуни, блоки живлення та / або заміни цілих шасі. ORBITVU надасть докладні інструкції щодо заміни CRP у формі друкованих інструкцій та / або в Інтернеті навчальні відео та / або онлайн-посібники та інструкції. Замовник зобов'язаний надіслати зламану частину за власний рахунок до ORBITVU. ORBITVU доставить CRP замовнику протягом 5 робочих днів з дати отримання зламаної частини за власний рахунок. У особливих випадках ORBITVU на власний розсуд може вирішити надіслати CRP до того, як отримав зламану частину від замовника.

Послуги на місці

ORBITVU може на власний розсуд визначити, чи можна усунути дефект одним із наступних варіантів способи:

  • Віддалено
  • Використовуючи CRP, і замовник, який виконує ремонт самообслуговування
  • За допомогою сервісного дзвінка за місцем розташування дефектного блоку

Якщо ORBITVU остаточно визначить, що для виправлення дефекту потрібен виклик служби на місці, Клієнт надаватиме персоналу, який надає Послуги, за рахунок Клієнта та за запланований повний та безкоштовний доступ до Продуктів та використання будь-якого продукту, вкладення, документація, програмне забезпечення, діагностика чи інше обладнання, необхідне для надання Послуги та адекватні та безпечні робочі та складські приміщення та приміщення, які потрібні персоналу надання Послуг, включаючи, без обмежень, достатнє тепло, світло, вентиляцію та електрику струм. Клієнт несе повну відповідальність за переміщення меблів, обладнання, що зберігається, матеріали або будь-які інші предмети, якщо це потрібно, поки персонал Служби знаходиться у приміщенні Клієнта.

Виключення

ORBITVU не буде зобов'язаний надавати будь-які гарантії чи Послуги для або, можливо, виключно для ORBITVU на власний розсуд стягувати додаткові збори за:(а) змінені або модифіковані Продукти або Продукти, з яких серійний номер або будь-яку гарантійну пломбу було вилучено або пошкоджено або дефектовано; (b) Вироби, які пошкоджені внаслідок ремонту будь-ким, крім ORBITVU або його Служби Постачальник, аварія, неправильне використання, зловживання чи інші зовнішні причини або не пов’язані з будь-якою помилкою Продукту; (c) Продукти, що використовуються, крім зазначених у посібнику користувача або технічних характеристиках ORBITVU, або експлуатуються поза параметрами використання, зазначеними в документації користувача;

Зносні деталі, які піддаються зносу під час звичайного використання, але не обмежуючись цим: фрикційні колеса, акрилові прокладки, фони, люмінесцентні лампи тощо виключаються з гарантії, якщо їх функція погіршується внаслідок нормального зносу.

Обмежена гарантія та підтримка технічного обслуговування

ORBITVU гарантує, що функціональність програмного забезпечення для зазначених Продуктів буде відповідати його опублікованій специфікації для певного обладнання (ПК, марки та моделі) та експлуатації версії системи, протягом періоду 12 місяців з дати придбання.

Ця обмежена гарантія поширюється лише на кінцевого замовника як оригінального ліцензіата.

ORBITVU визначить на власний розсуд такі проблеми з програмним забезпеченням:

  • критичні помилки - проблеми з програмним забезпеченням, що не дозволяють використовувати апаратне чи програмне забезпечення
  • некритичні помилки - проблеми програмного забезпечення, які не перешкоджають використанню програмного та апаратного забезпечення
  • запити на функції - запити на вдосконалення програмного забезпечення

Протягом цього обмеженого періоду гарантійного забезпечення ORBITVU надаватиме своїм клієнтам програмну підтримку та послуги з обслуговування:

  • підтримка програмного забезпечення по телефону в робочий час: з 8:00 до 16:00 за центральноєвропейським часом
  • підтримка програмного забезпечення для електронної пошти - ORBITVU відповість на будь-які запити щодо підтримки електронною поштою протягом 2 робочих днів, надіслані на електронну пошту: [електронна пошта захищена]]
  • веб-технічна підтримка - 24/7/235 онлайн-підтримка на спеціальному веб-сайті
  • безкоштовні оновлення програмного забезпечення та оновлення із спеціального веб-сайту
  • критичні виправлення помилок
  • некритичні виправлення помилок
  • оновлення функцій

Клієнт повідомляє про проблеми з програмним забезпеченням, надаючи всю необхідну інформацію для ідентифікації проблеми ORBITVU. Потрібна мінімальна інформація:

  • Опис випуску: очікувана поведінка та помилкова поведінка, кроки, необхідні для відтворення проблеми
  • Версія програмного забезпечення
  • Тип та версія операційної системи
  • Виробник цифрової камери, модель та версія мікропрограми (у випадку, якщо проблема може бути пов’язана з камерою)
  • Модель апаратного забезпечення ORBITVU та версія мікропрограми (якщо проблема може бути пов’язана з апаратним забезпеченням ORBITVU)

ORBITVU надаватиме наступну програмну підтримку щодо конкретних проблем програмного забезпечення:

  • критичні помилки - ORBITVU, на власний розсуд, надасть нову версію програмного забезпечення (оновлення) протягом 10 робочих днів з моменту звіту про проблему або надасть інформацію про нову конфігурацію апаратного / програмного забезпечення, яка вирішить проблему.
  • некритичні помилки - ORBITVU вирішить проблему під час наступного великого оновлення програмного забезпечення
  • запити на функції - ORBITVU на власний розсуд вирішить, чи надавати та коли оновлену версію програмного забезпечення, яка включатиме нову функцію

За запитом Клієнт надає ORBITVU віддалений доступ до комп'ютера з встановленим програмним забезпеченням для подальшого розслідування.

Виключення

Програмне забезпечення, спеціально розроблене або модифіковане відповідно до конкретних вимог замовника, не поширюється на ці умови гарантії та підлягає конкретній угоді із замовником.

Orbitvu залишає за собою право надавати підтримку лише для останніх версій програмного забезпечення: поточної та попередньої основних версій.

Програмне забезпечення сторонніх виробників включено в Програмне забезпечення. Програмне забезпечення третьої сторони - це будь-яке стороннє, безкоштовне або відкрите програмне забезпечення або програмний компонент, надане ORBITVU, але окремо ліцензоване. ORBITVU може бути не в змозі надати підтримку технічного обслуговування та гарантії для програмного забезпечення третьої сторони.

ЄДИНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КЛІЄНТА СТВОРИТИ РЕЗЕРВНІ КОПІЇ ЦІХ ДАНИХ І ЗАБЕЗПЕЧИТИ, ЩО ВСЕ ЦІ ДАНІ ПРВИЛЬНО ДУБЛІКУЮТЬСЯ. ПЕРЕД ДОЗВОЛЕННЯМИ ПОСЛУГ БУДЬ-ЯКОГО ПРОДУКТА, КЛІЄНТ ПОВИНЕН РЕЗЕРВУВАТИ ДАНІ ТА ВИДАЛІТИ БУДЬ-ЯКУ КОНФІДЕНЦІЙНУ, ВЛАСНУ, АБО ОСОБИСТУ ІНФОРМАЦІЮ КЛІЄНТА. НІ ORBITVU, НІ ПОСЛУГИ НЕ БУДУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЗА БУДЬ-ЯКУ КОНФІДЕНЦІЙНУ ІНФОРМАЦІЮ ТА ДАНІ, ЯКІ МІСТЯТЬСЯ В БУДЬ-ЯКОМУ ПРОДУКТІ, АПАРАТНОМУ, ПРОГРАМНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ТА МЕДІАХ. НІ ORBITVU, НІ ПОСТАЧАЛЬНИКИ ПОСЛУГ НЕ БУДУТЬ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ЩО БУДЕ НАДАНА БУДЬ-ЯКА ШКОДА ТА ВТРАТА ТАКИХ ДАНИХ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ ПРОДУКТУ ORBITVU АБО ВЛАСНИКА ПОСЛУГ.

Відмова

ЗА ВИНЯТКОМ ПРЯМО ВКАЗАНИХ до цього Положення І УМОВАХ, ORBITVU НЕ ДАЄ ЖОДНИХ ІНШИХ ГАРАНТІЙ, ПРЯМИХ АБО НЕПРЯМИХ, У ТОМУ ЧИСЛІ БУДЬ-ЯКІ ПРЯМІ ГАРАНТІЇ ТОВАРНОГО СТАНУ і придатності для конкретної ЦІЛІ. ORBITVU НЕ ГАРАНТУЄ, ЩО ФУНКЦІЇ, ЩО МІСТЯТЬСЯ В ПРОДУКТАХ, ВІДПОВІДАТИМУТЬ ВИМОГАМ КЛІЄНТІВ АБО БУДУТЬ безперервні або безпомилкові. ORBITVU ОБМЕЖУЄ СВОЮ ВЛАСНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І СВОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА ПОСЛУГ В МЕЖАХ, ДОЗВОЛЕНИХ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ.

Обмеження відповідальності

НІ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН ORBITVU, ПОСТАЧАЛЬНИК ПОСЛУГ, СПІВРОБІТНИКИ, ПОСАДОВІ ОСОБИ, ДИРЕКТОРА АБО АГЕНТИ НЕ БУДУТЬ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА БУДЬ-ЯКІ НЕПРЯМІ, СПЕЦІАЛЬНІ, ШТРАФНІ АБО ВИПАДКОВІ ЗБИТКИ, передбачувані АБО непередбачені, У ТОМУ ЧИСЛІ, НЕ ОБМЕЖУЮЧИСЬ, ПРЕТЕНЗІЇ ЗА ВТРАТУ ДАНИХ, ділової репутації, незручності, ЗАТРИМКУ, ПРИБУТОК, ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ.

ОРБІТВУ І ПОСТАЧАЛЬНИК ПОСЛУГ БУДУТЬ НЕСТИ ПОВНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, А КЛІЄНТ МАЄ ЄДИНИй І ВИНЯТКОВИЙ ЗАСІБ ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ ПО ПРЕТЕНЗІЯМИ, ПОВ'ЯЗАНИМИ З ЦИМИ УМОВАМИ ТА УМОВАМИ ЧИ випливають з них, з будь якої причини І НЕЗАЛЕЖНО ВІД ФОРМИ ПОЗОВУ, БУДЬ ТО ПО ДОГОВОРУ АБО В РЕЗУЛЬТАТІ ПРАВОПОРУШЕННЯ, ЗА ЗАКОНОМ АБО ІНШИМ ЧИНОМ, У ТОМУ ЧИСЛІ НЕДБАЛІСТЬ І сувора відповідальність, НЕ БУДЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ СУМУ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГИ, ЯКУ КЛІЄНТ ЗАПЛАТИВ ORBITVU ПРОТЯГОМ КОНКРЕТНОГО ТЕРМІНУ, В ЯКОМУ СТАЛИСЯ ТАКІ ЗБИТКИ. ЦЕ ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БУДЕ ДІЯТИ, НАВІТЬ ЯКЩО КЛІЄНТ повідоме ORBITVU АБО ПОСТАЧАЛЬНИКА ПОСЛУГ ПРО МОЖЛИВІСТЬ БУДЬ-ЯКИХ ЗБИТКІВ.

Отримати пропозицію!